Despre Colagenul Vegan – Suplimente și Surse

Suplimentele de colagen sunt fabricate de obicei din produse de origine animală, cum ar fi bulion de oase, folosind porci, carne de vită și pește. Dar pe măsură ce mai multe persoane reduc sau elimină produsele de origine animală, colagenul vegan a devenit popular. Cu toate acestea, nu există prea multe cercetări privind colagenul vegan și beneficiile sau riscurile acestuia.

Colagenul este o proteină pe care corpul tău o produce în mod natural. Se găsește în multe părți ale corpului, inclusiv părul, pielea, unghiile, oasele, cartilajul, tendoanele, ligamentele, vasele de sânge și intestinele. Îți face pielea mai elastică și oasele mai puternice.

Pe măsură ce îmbătrânești, corpul tău încetinește în mod natural producția de colagen. Când se întâmplă acest lucru, este posibil să vedeți pielea care se înclină și ridurile care apar. Pentru a încerca să evite acest lucru, unii oameni iau suplimente de colagen. Este vândut în mai multe forme, inclusiv pulberi, pastile, creme și injecții.

Colagenul poate fi vegan?

A fi vegan înseamnă că nu mănânci nimic provenit de la un animal, incluzând carne, pește, carne de pasăre, ouă, produse lactate și chiar miere. A fi vegetarian este o abordare mai puțin strictă. Și alți oameni subliniază alimentele pe bază de plante fără a deveni neapărat vegane sau vegetariene.

Unii oameni de știință spun că sunt capabili să modifice genetic lucruri precum drojdia și bacteriile pentru a crea colagen „vegan” fără animale. Alții lucrează la modalități de bioinginerie. Dar este nevoie de mai multe cercetări pentru a oferi același tip de rezultate ca și produsele de colagen pe bază de animale.

Suport vegetal pentru colagen

Când corpul tău produce colagen, are nevoie de substanțe nutritive pentru a ajuta la acest proces. Experții recomandă, în general, prioritizarea nutrienților din alimente în locul suplimentelor alimentare.

Dacă sunteți vegan, există lucruri pe care le puteți mânca pentru a spori capacitatea organismului de a produce în mod natural mai mult colagen. De asemenea, corpul dumneavoastră are nevoie de alimente bogate în substanțe nutritive precum vitamina C, zinc și cupru pentru a spori producția.

Alimentele vegetale care pot ajuta la aceasta includ:

  • Fasole
  • Portocale
  • Ardei roșii și verzi
  • Roșii
  • Brocoli
  • Boabe întregi precum orezul, porumbul și grâul
  • Nuci

Nutriționiștii vă sugerează să primiți cinci până la nouă porții de fructe și legume pentru a satisface nevoile corpului.

De asemenea, faceți-vă un obicei să purtați protecție solară în fiecare zi. Acest lucru poate opri razele ultraviolete de la soare să descompună colagenul din piele.

Utilizați o protecție solară cu „spectru larg” care are cel puțin SPF 30 cu oxid de zinc sau dioxid de titan enumerate în ingrediente. De asemenea, vă ajută să rămâneți hidratat, astfel încât pielea dvs. să arate cel mai sănătos.

Îți recomandăm:

Colagen Vegan – Colagen Lichid din surse Vegane cu 10.000 mg + Acid Hialuronic 50 mg + Biotină 5000 mcg + MSM + Zinc + Siliciu + Seleniu + Vitamine – Sticlă cu 500 ml

Colagenul Vegan de la partenerul nostru Grădina Sănătății Contribuie la Combaterea Semnelor îmbătrânirii (Riduri, Cute, Cruste).

Vezi mai multe detalii despre produs AICI.

Folosește codul nutricent10 pentru a beneficia de o reducere de 10% la comanda ta.

Citește și: „Totul Despre Colagenul Marin – Beneficii, Utilizări„.