Surse naturale și alimente bogate în Vitamina B6 și B12

Surse Alimentare de Vitamina B6 și B12

  • Carne de vită

Pe porție de 85 g de friptură gătită, cum ar fi grătarul londonez (cu grăsimea tăiată), veți primi 61% din valoarea zilnică (VZ) pentru vitamina B 12 și 20% din VZ pentru vitamina B6. Carnea de vită oferă și fier hem, fier pe bază de animale, care este bine absorbit de organism.

vitamina b6 beneficii

Îți vom trimite un email periodic cu toate noutățile noastre.

  • Piept de pui

Un tip popular de păsări de curte, o porție de 170 g de piept de pui slab oferă 92% din VZ pentru B6 și 14% VZ pentru B12. De asemenea, conține  aproximativ 55 de grame de proteine.

  • Somon

Într-o porție de 85 g de somon sălbatic, veți obține mai mult de 100% din VZ pentru vitamina B12, precum și 47% din VZ pentru vitamina B6.

  • Cereale de mic dejun fortificate

Aceasta este una dintre cele mai bune modalități pentru vegetarieni de a obține o doză de vitamina B 12 și vitamina B 6 dintr-un aliment singular. De exemplu, o porție de 1 cană de fulgi de porumb fortificați oferă 63% din VZ pentru vitamina B12 și 29% din VZ pentru vitamina B6.

  • Drojdie nutrițională

Aceasta este o altă sursă vegetariană de vitamina B12 și vitamina B6. O porție de 30 g de fulgi nutritivi de drojdie oferă 576 la sută din VZ pentru B12 și 1.001 la sută din VZ de B6. Drojdia nutrițională oferă o aromă sărată, asemănătoare brânzei. 

Alimente ce conțin Vitamina B6

Multe fructe și legume – inclusiv banane, spanac, avocado și cartofi – sunt surse bune ale acestei vitamine. Multe cereale pentru micul dejun conțin vitamina B6 adăugată pentru a contribui la creșterea consumului zilnic.

Alimente ce conțin Vitamina B12

Ouăle, puiul, laptele, brânza și iaurtul conțin cantități rezonabile din această vitamină. La fel ca vitamina B6, vitamina B12 se găsește și în cerealele îmbogățite pentru micul dejun

Surse:

Vitamina B-6 se găsește în cele mai mari concentrații în alimente precum banane, naut, ton și dovlecei.

 Alte surse dietetice sunt:  sparanghel, varză, broccoli, ciuperci și conopidă. Peștii, cum ar fi somonul și codul, furnizează, de asemenea, cantități bune de vitamină. Produsele alimentare fortificate precum cerealele conțin, de asemenea, urme de vitamina B-6.

Îți recomandăm:

Vitamina B6 Lichidă (Piridoxină) – Produs Vegan – 30 ml și Vitamina B12 Lichidă 2.5 mcg (Ciancobalamină) – Produs Vegan – 30 ml

Vitamine Lichide cu Absorbție și Eficiență Sporită de la partenerul nostru Grădina Sănătății.

Folosește codul nutricent10 pentru a beneficia de o reducere de 10% la comanda ta.