Alimente Care Cresc Apetitul Sexual

Un impuls sexual scăzut afectează aproximativ 20% dintre bărbați și chiar mai multe femei, la un moment dat, potrivit Serviciului Național de Sănătate al Regatului Unit. Mulți factori pot contribui la reducerea libidoului, inclusiv sarcina, bolile, anumite medicamente, pierderea somnului și stresul emoțional. În plus față de gestionarea cauzelor subiacente, anumite alimente vă pot ajuta să vă consolidați libidoul și sănătatea generală. Dacă simptomele sunt de lungă durată sau severe, solicitați sfatul medicului dumneavoastră.

Fasolea și Lintea

Fasolea și Lintea oferă cantități valoroase de fibre și proteine, fără grăsimi saturate sau colesterol. O dietă săracă în fibre și bogată în grăsimi saturate, care este răspândită în sursele de proteine ​​animale, cum ar fi carnea grasă și brânzeturile, contribuie la blocarea arterelor și la circulația slabă, ambele făcând excitarea fizică mai puțin probabilă.

Pentru o viață sexuală mai sănătoasă, dieteticianul înregistrat Kristin Kirkpatrick vă recomandă să înlocuiți cel puțin o parte din carnea roșie din dieta dvs. cu surse de proteine ​​vegetale. Înlocuiți jumătate din carnea de vită măcinată din chili cu fasole pinto sau garbanzo. De exemplu, când luați masa la un restaurant mexican, luați un burrito de fasole și legume în loc de carne de porc și brânză.

Fructe și Legume

Un studiu publicat în „International Journal of Impotence Research” în 2007 a arătat că femeile cu sindrom metabolic care au luat o dietă în stil mediteranean timp de doi ani au avut tendința de a mânca mult mai multe fructe și legume și au funcții sexuale mai bune decât femeile cu stare de sănătate similară.

Fructele și legumele colorate, cum ar fi fructele de pădure, morcovii și varza, sunt bogate în antioxidanți, care vă ajută să vă mențineți sistemul imunitar puternic, scăzând riscul de boli care pot afecta apetitul sexual. Kirkpatrick recomandă înlocuirea gustărilor cu conținut scăzut de nutrienți, cum ar fi covrigei și bomboane, cu produse proaspete. Dacă faceți acest lucru, puteți îmbunătăți sănătatea arterială, ceea ce face ca excitația sexuală și satisfacția să fie mai probabile.

Pești grași și Semințe de in

Semințele de in și peștii grași, cum ar fi somonul și macroul, sunt furnizori de top de acizi grași omega-3. Aceste grăsimi antiinflamatorii sunt cruciale pentru îmbunătățirea dorinței sexuale, potrivit dr. Jennifer Berman, urolog și expert în sănătate sexuală. De asemenea, vă pot îmbunătăți starea de spirit, ceea ce este adesea esențial pentru excitare.

Cu un conținut scăzut de grăsimi saturate, peștele oferă, de asemenea, o alternativă sănătoasă pentru inimă la carnea grasă, cum ar fi friptura și cheeseburgerii. Consumați semințe de in macinate singure sau ca adaosuri sănătoase la alimente precum smoothie-uri și iaurt, păstrând semințele pe care nu le consumați la frigider pentru prospețime.

Cereale Integrale

Cerealele integrale, cum ar fi fulgii de ovăz și fulgii din cereale integrale, oferă cantități valoroase de fibre sănătoase pentru inimă și vitamine B, care pot spori dorința sexuală. Kirkpatrick recomandă alegerea a 100% cereale integrale cu conținut scăzut de zahăr adăugat și îmbogățit cu zinc, pe care ea îl numește „unul dintre cei mai buni potențatori ai impulsului sexual”.

Zincul ajută la conservarea hormonului sexual testosteron, iar deficiența de zinc crește riscul de impotență al bărbaților. Când cumpărați cereale, asigurați-vă că cerealele integrale, cum ar fi ovăzul, grâul integral sau orezul brun, sunt listate ca ingrediente principale.

Îți recomandăm:

EXOTIQUE cu 5 Energizanți – Ginseng Siberian + Panax Ginseng + Lăptișor de Matcă + Guarana + Taurină pentru Revigorare, Vitalitate și Reducerea Oboselii – 20 Fiole

Exotique de la partenerul nostru Grădina Sănătății are Efect Afrodisiac, Stimulează Libidoul și Performanțele Sexuale.

Vezi mai multe detalii despre produs AICI.

Folosește codul nutricent10 pentru a beneficia de o reducere de 10% la comanda ta.

Citește și: „Magneziu – Beneficii Pentru Organism – Surse – Doza Zilnică – Deficit