8 Moduri de a Stimula Sistemul Imunitar al Copilului

Sistemul imunitar păstrează o evidență a fiecărui microb pe care l-a învins vreodată, în tipurile de celule albe din sânge (limfocite B și T) cunoscute sub numele de celule de memorie. Aceasta înseamnă că poate recunoaște și distruge microbul rapid dacă intră din nou în corp, înainte ca acesta să se înmulțească și să vă facă să vă simțiți rău.

Unele infecții, cum ar fi gripa și răceala obișnuită, trebuie combătute de multe ori, deoarece atât de mulți virusuri sau tulpini ale aceluiași tip de virus pot provoca aceste boli. Prinderea de răceală sau gripă de la un virus nu vă oferă imunitate față de ceilalți.

Aceste opt strategii, pe care le puteți începe chiar acum, înainte de sfârșitul verii, poate întări sistemul imunitar al copilului, astfel încât odată cu venirea iernii, întreaga familie poate rezista împotriva gripei și răcelii.

Cum să stimulezi sistemul imunitar al copilului:
  1. Evitați antibioticele dacă nu este absolut necesar

Antibioticele sunt prescrise de peste 154 de milioane de ori pe an pentru orice, de la o rană la o infecție a urechii. Scopul antibioticelor este de a distruge bacteriile care provoacă infecții și, alteori, salvează vieți.

Cu toate acestea, CDC estimează că cel puțin 30 la sută din prescripțiile cu antibiotice sunt inutile. Acest lucru contează, deoarece antibioticele nu numai că elimină bacteriile patogene, dar epuizează bacteriile benefice din microbiomul intestinal. De ce să-i omoare bacteriile benefice când nu este necesar?

Dacă medicul prescrie copilului (sau dumneavoastră) antibiotice, nu acceptați rețeta fără câteva întrebări:

  • Cât de necesare sunt aceste antibiotice?
  • Cât de probabil este ca imunitatea naturală a copilului să se ocupe de problemă fără medicament?
  • Există mai multe opțiuni naturale anti-bacteriene?

Medicii care se concentrează pe sănătatea naturală recomandă uneori alternative precum argintul coloidal în locul antibioticelor, pentru a spori imunitatea fără a epuiza microbiomul.

  1. Serviți mai multe alimente bogate în probiotice

Construiți bacterii intestinale bune! O modalitate excelentă de a face acest lucru este de a servi mai multe alimente bogate în probiotice întregii familii. Începând din vară, oferiți alimente fermentate, cum ar fi varza, chefirul  sau iaurturi pe bază de plante (neîndulcite), amestecate cu fructe proaspete tocate.

Dacă aveți un consumator mai pretențios, ați putea încerca gummies probiotice potrivite pentru copii, pentru o doză de bacterii bune care stimulează imunitatea.

  1. Reglați programul de somn al copilului odată cu venirea toamnei

Vara poate fi un moment dificil pentru a stabili o oră de culcare obișnuită, dar pe măsură ce se apropie toamna, restabilirea unui program de somn cu o oră de culcare și de trezire poate face o mare diferență, iar corpul va fi capabil sa evite racelile care vin toamna și iarna.

Cei mai mulți copii au nevoie între 10 și 14 ore de somn neîntrerupt în fiecare zi pentru a fi sănătoși în mod optim. Când vine toamna, va fi mai puțin șoc fizic pentru sistem. Asta înseamnă că cei mici vor fi mai bine pregătiți pentru a lupta împotriva oricăror germeni care apar.

  1. Înlocuiți zahărul (dulciurile) cu fructele

S-a demonstrat că zahărul modifică microbiomul în unele moduri destul de extreme, hrănind bacteriile patogene iubitoare de zahăr, care pot elimina bacteriile benefice (care stimulează imunitatea).

Dulciurile pot fi înlocuite cu diferite fructe gustoase de sezon, cum ar fi: mere, pere, gutui, nuci, struguri, prune, etc.

  1. Dați-i un impuls de colostru

Copiii alăptați sunt adesea mai sănătoși, cu mai puține alergii, datorită anticorpilor de protecție imunitară care se găsesc în colostru – „primul lapte” produs de mamele care alăptează.

Copiii mai mari (și adulții) pot beneficia de această substanță bogată în anticorpi de la vacile și caprele hrănite cu iarbă, disponibile sub formă de pulbere. Strecurați-l în piureuri, apă, sucuri și chiar kefir. Nu vor ști că primesc o doză suplimentară de putere super imună.

  1. Scoateți copiii afară pe tot parcursul anului

Încurajați-vă copiii să fie cât mai mult afară pe tot parcursul anului, nu numai pentru exerciții fizice și aer proaspăt, ci și pentru vitamina D, cunoscută și ca „vitamina soarelui”.

Corpul absoarbe lumina soarelui folosind colesterolul pentru a-l transforma într-o formă utilizabilă de vitamina D. Fiecare celulă din corpul dvs. necesită vitamina D – în special sistemul imunitar.

Cu toate acestea, pentru că nu stăm suficient timp în aer liber, majoritatea sunt deficienți (vitamina D este una dintre cele mai frecvente deficiențe de nutrienți din America), iar nivelurile scăzute sunt legate de afecțiuni autoimune, cum ar fi diabetul de tip 1 și tulburările inflamatorii ale intestinului. S-a demonstrat că nivelurile optime îmbunătățesc simptomele acestor afecțiuni, contribuind la creșterea globulelor albe din sânge, care sunt apărătorii sistemului imunitar.

  1. Introduceți legume verzi meselor dvs.

Știm cu toții că ar trebui să mâncăm verdeață, dar știți de ce? Un motiv bun este metilarea. Metilarea este un proces biochimic care are loc în tot corpul cu multe funcții importante, inclusiv detoxifiere.

Legumele bogate în sulf, cum ar fi varza de Bruxelles și broccoli, precum și verdeața cu frunze întunecate, cum ar fi varza Kale și spanacul, sunt încărcate cu vitamine B care alimentează metilarea și pot ajuta la creșterea capacității copilului dumneavoastră de a procesa și elimina în siguranță totul, de la poluare la substanțe cu expunerea chimică.

Ce ziceți de acei copii care refuză cu încăpățânare să înghită legume? Încercați să faceți smoothie-uri verzi și înghețată cu doar puțin fruct pentru dulceață. Vor primi un tratament dulce și veți obține satisfacția de a ști că își întăresc imunitatea și rezistența naturală.

  1. Încercați uleiurile esențiale

S-a dovedit că aceste stimulente imune ușoare și distractive, cum ar fi eucaliptul și oregano-ul, au capacități antibacteriene și de modulare imună. Încercați să le difuzați în mediul dvs. interior pentru a susține imunitatea întregii familii.

Eucaliptul are un efect energizant, iar uleiul esențial de oregano de calitate alimentară poate fi adăugat la mese pentru a spori aroma, precum și sistemul imunitar al copilului dumneavoastră.

Îți recomandăm:

Junior Protect – Complex pentru Imunitatea Copiilor cu Laptisor de Matca, Propolis + 12 Vitamine – 20 Fiole

Junior Protect de la partenerul nostru Grădina Sănătății recomandat copiilor si adolescentilor. Formula sa unica ajuta la Cresterea Imunitatii in fata Infectiilor comune sezoniere, precum Raceala sau Gripa, si Favorizeaza Dezvoltarea Fizica si Intelectuala a Copiilor si Adolescentilor in timpul etapelor de crestere.

Vezi mai multe detalii despre produs AICI.

Folosește codul nutricent10 pentru a beneficia de o reducere de 10% la comanda ta.

Citește și: „5 Obiceiuri Care Te Feresc De Răceală Și Gripă„.